Monday, January 31, 2011

Offline Radio Jan 31

Gunaydin... uykulu bir pazartesi sabahi, gozlerimi acmakta zorlaniyorum... sanki hala uyuyorum, ama eger bu ruyaysa cok SIKICI ve eger ruyaysa, ruyamda simulatorlere destek veriyorum, cok heycanli bir isim yok ama uyandigimda, cozulmeyen matametik formullari yada uzay zaman deneyleri uzerinde calisan bir profosor yada gezegenleri arastiran bir gezegen bilimcisi yada marsa, aya gidecek olan araclari ve orada yasamin nasil olabilicegini arastiran birisi olabilirim... Sanirim ruya degil, Simulatorlere destek veren bir muhendisim....whatever... 
Eger  Paralel evrenlere inaniyorsaniz, eminim diger evrenlerde ben bu isleri yapiyorum... ve paralel evreni kesfettiysem herhangi bir paralel evrende bu evrendeki bana mesaj gonderirdim, henuz daha kesfetmedim sanirim cunki henuz bir mesaj almadim benden..... yada kesfettim ama neden mesaj gonderiyim ki bana diye dusunuyorum simdi..... mesela diyelim Paralel evreni kesfttigim evrende yasiyoum ve neden diger evrendeki bana mesaj gonderiyim? cok mantikli gelmedi.... yani mesaj beklemeyeyim en iyisi....


Def Leppard Two steps behind..... Listen


No comments: