Tuesday, January 25, 2011

Offline Radio Jan 25

Evrything but the Girl gurubu 1971 de cikan bu sarkiyi 1988 de tekrar yorumladi.... I dont want to talk about it... 
Dun aksam guzel bir flim izledim, aslinda baslangicta biraz suphelerim vardi itiraf ediyim, flim sadece konusma ile gectigini biliyordum ve Matrix den sonra belki cok acmiyacak gibi geldi (bir onceki izledigim flim Matrix di) ama oyle olmadi...  flimin adi Before Sunrise... flim uzerine konusmak isterdim ama nerden baslayacagimi bilemedim ama sunu soylemek siterim... dinamik duygular insana mutluluk veriyor.. Yani iliskilerde Sinus modeli kullanilmali, nasil? bende bilmiyorum ama matematiksel olarak soyle ifade edebilirim.... f(t) = A*Sin(t)  A ozel bir katsayi ve t zaman ve diyelmki bu fonksiyonun turevi iliskinizdeki mutlulugu versin, fonksiyonun turevi  A*Cos(t) dir (yani inisleri ve cikislari olan bir fonksiyon yani dinamik bir fonksiyon)... diger bir yandan monoton bir iliskinin fonksiyonunuda soyle tanimlayalim f(t) = A  yani zamana bagli olmayan bir fonksiyon (yani sabit  duygular sabit davranislar) ve fonksiyonun turevinin mutlulugu verdigi varsayimini yaptigimizdan, bu fonksiyonun turevini  alalim... sonuc 0 dir, yani you are not happy...






Listen




 today is done.....

No comments: